Magazine Landbouw en Voedsel 2030 Nr. 1

01-06-2022

Magazine Landbouw en Voedel 2030

Een aantal keer per jaar wordt het Magazine Landbouw en Voedsel uitgegeven. Met hierin inspirerende voorbeelden uit de sector van bedrijven en initiatieven die goed op weg zijn richting de doelen van het beleidskader Landbouw en Voedsel 2030.

Lees ook...

De mooie verhalen in Brabant liggen voor het oprapen. In iedere schakel van de keten bevinden zich inspirerende en innovatieve bedrijven. Een aantal van die verhalen zijn terug te vinden in een digitaal magazine dat je hier kunt lezen, luisteren en bekijken.

Van een podcastserie over de landbouw- en voedselketen van de toekomst tot een videoserie waarin de schakels in de keten worden belicht. Dit magazine staat helemaal in het teken van de weg die we gaan inslaan naar een slimme, waardevolle, circulaire en verbonden sector in 2030.

Daarnaast nemen we een kijkje in de keuken van The Protein Brewery; naar hun alternatief voor dierlijke eiwitten, dat de eiwittransitie wel eens zou kunnen versnellen. En boer Dirk Roelants die samen met StaatsBosbeheer veel kansen ziet voor landbouw en natuur. Waar boer Jacob van den Borne grote kansen ziet om met data en hyperinnovatieve systemen te werken aan het behoud van de biodiversiteit. Ondertussen wordt er ook gewerkt aan het dichterbij elkaar brengen van boer en consument. Want meer weten over eten zorgt ervoor dat we gezondere keuzes kunnen maken.

Lees, luister en bekijk Landbouw en voedsel op weg naar 2030, in één magazine voor jou gepresenteerd!

Direct naar het magazine

Afbeeldingen

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.